A A A K K K
людям з порушенням зору
ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
НОВОДМИТРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Для вчителів початкової школи

Дата: 29.10.2022 20:25
Кількість переглядів: 111

Методичні рекомендації Українського центру оцінювання якості освіти щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти

За підсумками загальнодержавного зовнішнього моніторингу якості початкової освіти «Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи закладів загальної середньої освіти» 2021 року експерти Українського центру оцінювання якості освіти підготували методичні рекомендації щодо формування читацької та математичної компетентностей учнів на рівні початкової освіти.

У рекомендаціях, присвячених формуванню математичної компетентності учнів на рівні початкової освіти ви знайдете поради щодо:

  • формування вміння учнів працювати з даними (із орієнтовними зразками завдань);
  • формування в учнів умінь, пов’язаних із вимірюванням величин (із орієнтовними зразками завдань).

Спеціалісти УЦОЯО розробили детальні рекомендації для авторів підручників та навчальних посібників, для фахівців інститутів післядипломної педагогічної освіти та, звісно, для вчителів-практиків.

Також у звіті, підготовленому фахівцями УЦОЯО, ви знайдете інформацію щодо рівня сформованості окремих складників математичної компетентності випускників початкової школи, про репрезентацію в чинних підручниках із математики роботи з даними та вимірювання величин.

У рекомендаціях, присвячених формуванню читацької компетентності учнів на рівні початкової освіти ви знайдете поради щодо того як:

  • навчити учнів інтерпретувати та узагальнювати інформацію, оцінювати зміст і форму тексту;
  • навчити дітей працювати з інформаційними та художніми текстами на уроках української мови та читання.

У звіті, підготовленому фахівцями УЦОЯО детально розбирається, що саме має вміти випускник початкової школи щодо інтерпретування та узагальнення (інтегрування) прочитаного, аналізування та оцінювання змісту й форми прочитаного тексту. Окрема увага звертається на те, як у чинних підручниках з української мови та читання для 3-4 класів охоплено різні рівні роботи з текстом.

 

За матеріалами сайту УЦОЯО


« повернутися

Вхід для адміністратора